Barokna opera Muzičke akademije u Sarajevu
U povodu 60. obljetnice Muzičke akademije i 8. festivala Majske muzičke svečanosti, u srijedu, 27. svibnja, u crkvi Sv. Ante na Bistriku, studenti i profesori Muzičke akademije izveli su operu Didona i Enej, barokno djelo engleskog kompozitora Henrya Purcella (1659-1695)
Glavne uloge Didone, kraljice Kartage i Eneja, trojanskoga princa, imali su afirmirana sopranistica Adema Pljevljak i solist Opere Narodnog pozorišta u Sarajevu Denis Isaković, bas. Ostale solističke uloge imali su također zapaženi: sopranistice Aida Čorbadžić (Didonina sestra) i Melisa Hajrulahović (Prva vještica), mezzosopranistice Zane Staniškovske (Duh) i tenor Kenan Hasić (mornar).
Unutar orkestra posebnu su ulogu imali na čembalu Miron Konjević, na violončelu Urmina Nes Majstorović. Zborom i orkestrom Muzičke akademije ravnala je studentica postdiplomskog studija Aida Jažić, V. godina. Koncertna izvedba bila je završetak rada zbora i orkestra Muzičke akademije u Sarajevu tijekom akademske 2014/ 15. godine pod mentorstvom prof. Rešada Arnautovića i asistentice Alme Aganspahić. Orkestar vode prof. Ognjen Bomoštar i asistent Emir Mejremić
Didona i Enej je kamerno operno djelo, sastavljeno od prologa i tri čina, prema libretu irskog pjesnika Nahuma Tatea (1652-1715.). Opera je izvorno napisana za djevojački internat, a sadržajno se oslanja na priču iz četvrte knjige Vergilijeva epa Eneida (29.-19. pr. Kr.). Riječ je o velikoj ljubavi između Didone, kraljice Kartage i trojanskog junaka Eneja, koja se ne uspijeva ostvariti. Nakon razorenja Troje Eneja, poslan od bogova kreće na put da osnuje Rim. Na putu, oluja ga prisiljava da zastane u Kartagi gdje upoznaje i zaljubljuje se u Didonu. Opera Didona i Enej ima sve elemente koji čine veliko operno ostvarenje: pažljivo odabranu i efektnu tematiku obogaćenu elementima mitskoga, recitative koji uspješno nose dramatiku radnje, usklađen odnos tona i riječi, ritmične zborne nastupe.